nefisedd benim iki hamileliğimdede şöyle başıma geldi. Sizinkiyle aynı mı bilmem ama en çok orta üç parmağım uyuşur bazen hissetmezdim bazende sancı yapardı. Hala oluyo gerçi. Sinir sıkışması imiş . Hamilelikte hormonlar sebebiyle bir sıvı birikiyomuşl ve bu sebep oluyomuş özellikle. Ama sizinki sadece emzirirken uyuşuklukla o anki hareketsiz kalışınız ve pozisyon kaynaklıdır sanıyorum , geçmiş olsun