Bırakın uyusunlar ben nerdeyse 2 aylıktan başladım kendim uyansam bile onun uyanmasınıda denedim gerçekten uyanıyordu acıkınca hesapladıgım saatlerde. Hem uyku dzeni olur gece yatmaya alışır uzun saatli bizimkide 11 12 de yatae 5 6 gibi kalkar bazen acıkırsa daha erken bile uyanıyor