AylaSuna benim eşim vatandaş bebeğim vatandaş, nasıl gelinir bilmiyorum diğer türlü ama sana tavsiyen minnacık bile gelme düşüncen varsa hemen videolar izlemeye başla 1 2 kelime dahi olsa öğren, Kursaa gittim etkisi oldu tabi ama gitmesem de yapardım. İnan bana sudan çıkmış başım misali oluyorsun. Benim eşim her saniye yanımda olduğu halde çok zorlanıyorum bazen.
Ben Stuttgartta bağlı bir yerde yaşıyorum çoooook Türk var (Ludwigsburg) hatta bazen Türkiye de hissediyorum
Doktorum Türk
Eczanede Türk
Bankada Türk
🫠
Nasıl zorlanıyorsun o zaman diceksin, sistem çok eski mektup al mektup ver sürekli devlet daireleriyle. Kocamın 3 sayfa mektup mail yazdığını bilirim ve Almanca dışında bir dil kabul edilmiyor çevirmenle bile olmuyor