Merhaba. Kızım 6 ay 20 günlük. Kış eksikleri için alışveriş yapacağım. Önümüzdeki kış için bu yaş grubuna tulum mu alt üst takım mı daha kullanışlı olur? Tulumları çok beğeniyorum derli toplu duruyor hem tek parça giydir mis gibi. Ama emekleme döneminde zor olur mu kasar mı bacaklardan bilemedim. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim. 💕