Merhaba herkese, bebeğim 3.5 aylık 6.5 kilo. Bu aralar gündüz hiç emmek istemiyor sadece uykuya geçerken emzirebiliyorum. Gece emmeleri iyi 3 saatte bir kalkar. Fakat geçen ay yani 3. Ay kontrolünde 640 gram almış doktor sınırda dedi. Sizce sütüm mü yetersiz. Gün içinde hep memeyle savaş halinde. Gündüz 5 saate kadar emmek istemediği oluyor. Emeceği zaman da uykuya geçip hemen ağzından bırakıyor. Sonra uyanırsa bazen saate 1 bazen de 1.5 saatte bir emdiği de oluyor. Çözemedim🤷🏻♀️