Gizemcbc çok sağolun. rabbim sizin evladınıza da şifa versin inşallah. evet elleri ayakları buz gibiydi. bizi ambulansla başka hastaneye sevkettiler. ambulans görevlilerine söyledim bir yandan titriyordu. ambulans soğuk üşüdü dediler. meğerse ateşin hızlı yükseldiğini gösterirmiş. zaten sevk olduğumuz hastaneye geldik çocuk doktoru ateşi 38 altıysa çıkabilirsiniz ölçtürün dedi daha kapıdan çıkmadan kızım tekrar havale geçirdi. 2 defa titrediğini söylediğimde önemli değil ateşi var diye demişti. daha önce çok ateşlendi ama avuçları ateş gibi olurdu ilk kez bu defa el ayakları buz kesti. sanırım bu şekilde tehlikeli oluyor çünkü 2.havalede ateşi en fazla 37.5 38falandı. daha önceleri 40,6 gördük nöbeti olmamıştı.