halilinannesi_ Doğumdan sonra basur oldum 50 gündür basurum nasıl geçer hala geçmedi gerçekten çok zorlanıyorum benim gibi geçmeyen var mı
1pekmom_ halilinannesi_ sanırım 10yılı aşkındır benimle beraber yaşıyor, ameliyatla aldırdım yine çıktı, senin çok yeni doktora gidip kremle ilaçla geçirebilirsin, büyürse çokk zor geçmiyor, muhakkak doktora git
Milanbebek halilinannesi_ ben de de oldu doğumdan sonra , üzerine bide kabız oldum of ya Bi genel cerraha gidip aldırıcam
Kbr-a halilinannesi_ biraz pamuğa kantaron yağı damlatıp basurunuza sürün ve oturabilecek kadar sıcak suya biraz çörekotu yağı damlatıp oturun çok faydasını görürsünüz Allah şifa versin
Aryamlinamom halilinannesi_ anestol krem iyo gelmişti bana doğumdan önce de vardı sonra daha da azitti çok beter bisey
halilinannesi_ Milanbebek Ayy bende böyleyken kabız olmaktan çok korkuyorum. Sizin doğum yapalı kaç gün oldu?
egokcem ben normal doğum sonrası yaşadım 8 ay kadar sürdü. çatlakta oluşmuştu. fito krem kullandm duphalac ilaç kullandm yediklerime dikkat ettim su tükettim iyileştim çok şükür . bana doğum dediklernde aklıma sancı değil kabızlık ve çatlak geliyor
esmuhammet Benim bebeğim bir yaşında ve normal doğumdan sonra bende iki ay basurdan çok çektim genel cerrahın verdiği kremleri düzenli kullandım kabız yapacak katı hiçbirşey yemedim sadece sebze ve çorba içtim bir ay boyunca ve düzenli duphalac şurup sonra düzeldim sabır gerektiriyor ama dikkat etmezseniz ilerisi daha kötü olabiliyor
Alaz88828 PROCTO-GLYVENOL bu fitili 3 hafta gece gündüz kullanın hicbişr kalmıyor 2 haftada gecştor ama siz genede 3 kullanın genel cerahi vermişti banada
Binnur_cam halilinannesi_ benim hamilelikte başladı doğumdan sonra 2 ay aşırı zorlandım kabızdım çünkü şimdi doğum yapalı 5 ayı geçti hala var basurum ara ara cok ağrıyor kaşınıyor… Ben genel cerraha gittim 2 kere krem kullanıyodum kullanma dedi en iyi gelen sıcak suda oturma sabah akşam birde hakiki zeytinyağ kaşıntısını alıyor …
egokcem evet geçti fün içinde sıcak suda oturdum anestol krem de kullandm ama emzirme de zararlı olabilir dediler ben emzirirken kullandm bir başka doktor kullanma artık dedi ama dediğim gibi fito krem duphalac ilaç ve sıcak su tek çözüm
egokcem doğumdan sonra da vermişlerdi duphalac şurubu doktor yazmıştı emzirirken de kullanılabilir bebeklere de kabızlık problemi olunca veriyorlar
betyk 14 gün oldu doğum yapalı. Doğumdan 2-3 gün sonra bende de çıktı fitil ve krem kullandım 4 gün içerisinde geçti kesinlikle kullanmanızı tavsiye ederim. Proctolog fitil sabah akşam, procto-glyvenol krem içine de sürerek sabah öğle akşam.