Dilekkkk19 Bnm oglum da yeni 15. ayını doldurdu. Yatagi bugun geldi. Alti cekmeceli ustu catili olandan aldim. İcinde aldigimiz yatak altindaki cekmeceye de oluyor dediler. Ona guvenerek aldim. Biraz altta yatiririm buyuyunce uste gecerim diye. Bugün kurdular şok oldum. Yatak cekmeceye sigmiyor. Bir de bilindik bir markadan aldim. Resmen yalan bilgiyle satmislar. Ogluma gelinc uzerine cikip yere atliyor, yerden yuksek oldugu icin riskli. Yere sifir alacaksaniz hiç dusunmeden alın. Bnm gibi cekmeceli alacaksaniz bu yazdiklarimi düşünün. Cekmece yükseltiyor çünkü. Simdi cekmeyeceye kendim yatak tarzi bir sey yapacagim. Guzel olursa 3-4 ay oyle dener sonra yukari cikartirim.