Anneler kusura bakmayın biraz açık yazacağım. oğlum bir haftadır gece uyuduktan 1-2 saat sonra yediklerini çıkarıyor. 27 aylık. Geçen cumartesi gece başladı 5 kez art arda kustu. Acile gittik iğne yaptılar ilaç verdiler. İshalde vardı. Çocuk doktoruna da götürdüm bağırsak düzenleyici bulantı için şurup ve probiyotik verdi. Geçmedi başka dr götürdüm ekstra şuruplar verdi. İshali geçti ateş yok ama gece kusma devam ediyor. Eğimli yatırıyorum . Ona rağmen sırt üstü döndüğünde fışkırarak çıkarıyor. Dr geçer normal dedi. Yemek yemiyor sürekli su içiyor karnı davul gibi , iştah gitti. Doktor enfeksiyondan şüphe etti. Ancak tahlil yapılmadı. Başına böyle bir durum gelen ve tavsiyesi olan var mı?