Merhaba 11 aylık bebeğim var bugünle birlikte 2 gün önce üat tavşan dişimiz patladı tabi bununla beraber ateşte eşlik etti. Şu an ateşi yok ama sürekli beni istiyor bi an ağlıyor bi an gülüyo kendini atıyo uyumak istiyo sürekli bunlar normalmidir kafama çok takıldı halbuki dişide patlattı hala huzursuzluğu devam edermi yoksa başka bişeymi vardır yardımcı olurmusunuz