Oznurkayaa Oğlum ek gıdaya başladığından beri önüne ne koysam yer fakat kaşıkla bir şey verdiğimde çok nadiren yiyor kaşığı eline vereyim kendi tutsun desem onu da yapmıyor. Yemekleri nasıl vericem bilmiyorum sürekli mücver pankek falan mı yapicam😐
Deletedmom_79 Oznurkayaa tabağı bile önünde tutmuyor hemen ters çevirip dişleme hali var. Zorlamıyorum açıkçası. Herşeyi genel olarak canları istediğinde yaptıkları için, bu da öyle olacak inan.
Ozlem2904 Oznurkayaa aliiiisssir. Ben yeme reddi oldugu dönemde hep elimle verdim şimdi kaşık kullanıyor
Sinem61 Oznurkayaa 13 aylık benimki de öyle 😁 ama benim çok hoşuma gidiyor. Kahvaltılara hep pankek türü yapıyorum her gün içeriğini değiştiriyorum çeşit olsun diye . Yanına peynir falan da koyuyorum ama o pankeki yiyor daha çok. Akşam yemeklerinde makarna pilav et balık ne koyarsam koyayım eliyle yiyor . Arkadaşlarıminki de öyleydi büyüdükçe düzeliyor
63_hulya_63 Oznurkayaa benm oğlan oldu olası kaşık sevmiyor elle yedireyim çok yer ama kaşıkla çok az kaşık hiç sevmiyor
Oznurkayaa Corba bile yapsam olmuyor illa elini sokacak. Sonradan kaşıkla yemeye alışır mi 🥲 kaşığı kendi tutsa sorun değil onu da istemiyor
Oznurkayaa Egeselimmoms yok hepsini deniyorum çatal da aldım bebeklere göre. Diyorum çatala batırıp vereyim onu da istemiyor. Silikon var plastik var metal var hepsinden denedim de yok 🥲
Oznurkayaa Deletedmom_79 sanırım istiyorum ki bizim gibi yesin içsin kalksın sofradan 😃 yemezse takmıyorum eskiden takardim yemiyor musun peki sen bilirsin diyorum ama bıkmadan her gün bir şeyler veriyorum tabi mecbur🥲
Deletedmom_79 Oznurkayaa takmayı bırakınca yeni hedef belirlendi diye başka şey buluyoruz tıpkı neden kaşık tutmuyor gibi. Bende de var farklı varyasyonları😂 ileride pis pis şeyleri yerken düşünüp bugünleri güleriz😋
Oznurkayaa Ozlem2904 yok zorlamıyorum biraz teklif ediyorum dikkatini yemeğe vermesi için uğraşıyorum baktım yemiyor bosveriyorum. Kilo alımı da az ama yapacak bir şey yok🤷♀️
Oznurkayaa Sinem61 yaaa iyi bari sevindim😍 eliyle yemesi problem değil döke saça yiyor ama kasiga alismaz mi acaba diye korkmustum. Zaten ben versem de istemiyor illa kendi yemeli😄
Drkbrfo 13 aylık bebegim kaşıgı istiyor ama yemek yemek icin değil sag sola fırlatmak icin oyüzden kendim vermeyi tercih ediyorum cokta sıkıntı yapmıyorum büyüyünce illaki tutacaklar kasıklarını çatallarını🥰