Bebeğim 7 ay 26 günlük .nerdeyse her Allah’ı günü gece uykusuna yatirdiktan 30-40 dk sonra uyanıyor ağlayarak uyanıyor . Yatıyorum 5 dk sonra bir daha ,yatırıyorum 5 dk sonra bı daha 3-4 kez bu kısır döngüye giriyoruz .bugün duş aldirdum masaj yaptım emzirdim misler gibi,öndeki 2 diş geldi yandaki de geliyor onun için tetagil de döktüm rahat uyusun diye .hani uyumamasi icin hiçbir sebeb yok ama bebeğim uyumuyor ağlayarak uyanıyor. 21.00 gibi uykuya daldı mesela bugün ,21.35 gibi ağlayarak uyandı geri yatirdim ,yine ağladı yine yatırdım yine ağladı yine yatırdım .neden böyle yapıyor bilmiyorum ne yapmam lazım inanın hiç bilmiyorum .neden böyle olabilir ağlayarak uyanması acı çekercesine ağlıyor bebeğim gündüz 2. Uykusunda da bu kısır döngüye giriyor .anlamıyorum ve çok yoruldum günlerce böyle uğraşmaktan:((((