Uzayyy Bebegin ac olup olmadigini siz anlayamazsiniz, bebegim agliyor diyipte mamayi tesvik etmeyi sergilemeyin, doktor zaten gerekliyse mamaya baslatir. Hemen heee cocuga mama ver demekle olmaz. Mamaya öcü gözüyle bakmak degil, cocugun baska problemi olabilir. Bebegim doyuyordu ama gazi vardi mesela.