Karakuzummm Oğlum da burnunun üstüne düşmüştü hafif kanadı, ağlaması bile olmadı hatta ama ben hemen alıp götürdüm, yarası hafifti ama hemen tomografiye aldılar. Ben yaraya müdahele ederler diye düşünürken onlar acil tomografi falan dediler. Önemliymiş böyle şeylerde kafanın herhangi bir bölgesi de olsa düşme çarpma varsa