Almila0101 Kilo başına 2 damla kullanın.. Ben 1 kullandım malesef demir eksikliği çıktı oğlumda.. Şuan 11,5 kilo doktorumuz normalde 23 vermen gerekiyor ama sen 25 ver dedi eksiklik çok çünkü.. Birde Süt ve süt ürünlerinden 1 saat önce vermen ve verdikten sonra 1 saat yine süt ve süt ürünleri vermemen gerekiyormuş.. Emzirmekte dahil.. Emilimini azaltıyormuş.. Ben hem eksik damla vermişim hemde emzirdikten hemen sonra veriyordum yanlış yapıyormuşum..