Ben kullanıyorum . Aynı doz aynı ilaç. Kesinlikle direnmeyin derim. Nefes aldım,yediğim yemeğin lezzeti bile geri döndü o kadar kötüydüm ki kullanmadan önce. Doktor bana da sütünü istersen sağ dedi. Ben sağıyorum ama genelde 5-6 saat dayanabiliyor emmeden. Yaklaşık 2 ay oldu başladı. Durum bu👍