Merhaba arkadaşlar ikizlerim var ek gıdaya erken başladım nerdeyse herşeyi tattirdim 9 ayliklar parçalı da yiyebiliyorlar ama gel gelelim ki istediğim performans gerceklesmiyor bir gün yeseler bir gün agizlarini asla acmiyorlar bir gün bir gıdayı yemeği vs beğenip ertesi gün asla ağzını açmıyor çeşit çeşit yapıyorum ama günde ¾ yasik bazen de hiç yemiyorlar. Nerde hata ediyorum acaba