Anneler merhaba. 17 aylık oğlum var ama hiçbirşey yemiyor. Bebe bisküvüsü ve devam mamaları olmasa aç kalacak. Bir de ekmeğin içini yiyor. Malesef besleyici vitaminli hiçbirşey yemiyor 🙄 Ne yapacağımı şaşırdım. Bu durumda olup çözebilen anneler var mı ? Lütfen yardım edin çok zorlanıyorum bu şekilde 🙄