Tutkuayk geçmiş olsun öncelikle , mayıs ayında sol kulağına takıldı oğlumun ameliyat sonrası ağrı akma vs olmadı hiç. Hatta damla vs de vermediler. Bizden hemen önce kuzenimin oğlu oldu o ameliyattan 1 ay sonra kadar dediğiniz gibi iltihap aktı ama ağrısı yoktu. Sizin daha cok yeni ameliyat bence drunuza gidin ya da teli varsa yazın. Bu süre zarfında yıkandımı kulağına su kaçma oldu mu. Dr bizi cok uyardı 1 damla dahi kaçsa çok ağrı yapar özellikle 15 gün dikkat edin diye.