Bebeğim 8 aylık sosyalliği gülümsemesi göz teması herşeyi normal ayına göre daha emeklemiyor. Televizyona ilgili diye açmıyorum evde. birşey çok dikkatimi çekti vantilatör çalışırken dönüyor ya ona bakıyor bazen bir süre çok kafama takıldı otizim falan çok duyuyorum korktum açıkçası sizce bu bir belirti midir? Kafayı yiyeceğim doktora gitmeli miyim lütfen bir fikir verin bu normal birşey mi vantilatör kafası dönüyor ya o mu dikkatini çekiyor acaba lütfen bişey söyleyin içim rahatlasın :(