Kızlar bebeğim 1 aylık oldu şuan 0-3 beden tulumları tam oluyor hatta küçük bile geliyor
Alışveriş için hangi ay, hangi kıyafetleri tercih etmeliyim
çıtçıtlı bodyler tulumları uzun kollu mu alıyım çoğunlukla malum önümüz kış, neler kullanışlı olur?
Kesinlikle şunu al çok kullanışlı oluyor dediğiniz parçalar var mı
Alışveriş yapmayı hiç sevmiyorum 🙄