Mmdr Aile meselesine bende karışmam. Ne kadar alır, ne kadar almaz veya alirmi almazmı o konuda sadece çocuklar için almasını isterim onun dışında bir yorum yapmam. Ama para eve girdikten sonra, nasıl değerlendirileceğine ikimiz karar veririz. Sonuçta ikimizin parası olucak. Benim ailemden ufak bir miktar para geldi. Eşimle beraber değerlendirdik mesela kendi kafama göre harcasaydım eşim bişey demez ama üzülürdü eminim, eşimde aynı şekilde kendi kafasına göre harcasa bende çok bozulurum