Arkadaşlar bizimki doğdugunda bizimke yatiyordu , bu yatakta yattigi 5-6 yi gecmemistir. Zaten artik kendi yataginda yatiyor. Temiz kullanisli , istendigi zaman sallaniyir istemediginiz zaman sabit durabiliyor. İcinde yatak reflu yatagi olabiliyor , hafif yukari kaldirabiliyorsunuz istege bagli. Ben buraya resim yuklemeyi beceremiyorum ama internete ‘ Kraft virgo çift sallanir anne yani besigi’ yazarsaniz gorebilirsiniz.