Oğlum ilk gün çişini tutmuyordu yapıyordu. İkinci gün 3 kere altına çişini yaptı bugün iki kere 8 saat arayla oda su tuttum banyoda ayaklarına yapsın diye. Çok tutmaya başladı ve yapınca da kırmızı kırmızı işedi doğru mu yapıyorum kızlar sizce lazımlığa oturmuyor