Bebegım 7 bucuk aylık emerek uyuyor. Bı tutturmus emerken parmaklarını agzıma sokmaya calısıyo sokamayınca delırıyo . Butun diş etlerım dudaklarım yarık içinde. Acıdan aglıyorum artık . Naptıysam unutturamıyorum vazgecmıyo. Bısey degıl oynarken fılan babasının babanesınnde agzına sokuyo. Yaptırtmayın cocuk elını agzına sokuyo mıkrop kapıcak dıyorum bozuluyolar ıyıce delırıcek gıbı oluyorum. Hadı cocuk anlamıyo bunlar hıc anlamıyo her dk el yıkıyoruz bi fikir verin allah askına