Kateterin bir ucunu ister biberona, ister bardağa,ster süt saklama kabına koyabilirsiniz. Ben şöyle yapmıştım yalnızken en kolayı idi, bende wee’nim bir biberonu vardı, biberon emzik deliğini biraz genişlettim ve sondanın bebeğin ağzına girecek ucunu bu delikten geçirdim ve kapattım, böylece ağzı açık değil de ağzı kapalı bir kap kullandım eds için ve tek başıma da dökmeden saçmadan hallettim. Özel eds setleri var ama bana çok pahalı geldi, ben medikal firmadan (veya online sipariş) beş fr kateter aldım o zaman tanesi 6 TL idi i, bıçakçılar marka çıkacak karşınıza. Bebek mamayı alırken aynı zamanda memeyi de emdiğdi için sütünüz de devam eder ve benim gibi mamayı azaltarak devam edebilirsiniz inşallah siz de.. bugün hala severek emer ki ek gıdaya geçtik ama geceleri halen emziriyorum ve günde sadece 2*150 CC mama veriyorum hepsi o