ilaydaaysima hangi bezi kullanıyorsunuz bilmiyorum ama ben Molfix kullandım, kızım 2 nr kullanır iken tatilde idik ve bulamadım, yerine 2 nr sleepy aldım, kg aralıklarında büyük farklar yoktu, ve resmen küçük geldi. E bunu tabii ki paketi açınca anladığım için gidip bir de 3 Nr sleepy aldım :) ama 3 Nr sleepy kızıma olur iken 3 Nr Molfix büyük geliyordu eş zamanlı :))) dolayısı ile ben şunu bekledim, ama doğru ama yanlış, bez paketi üzerindeki başlangıç kilosu bebeğimin kilosu altında veya tam bebeğim kilosunda ise bir büyüğünü aldım :))))))))))