Arkadaşlar merhaba . Bugun izlem için bebeğimi sağlık ocağına götürdüm . Şuan tam 5 aylık kilosu 7.200 çıktı . Fakat 1.5 ay önce gittiğimizde 7 kiloydu yani 1.5 ayda 200 gram gibi bisey almış kiloya takılı bir insan değilim asla sadece aklımi karıştıran neden bu kadar sürede bu kadar az almış . Anne sütü ile beklenirken 1. Ayında 1.350 gram aldı 2. Ayında 1200 aldı kilo alımı çok fazlaydı bi anda nasıl bu kadar düşebilir. Bu arada son iki aydır sütüm kesildi tamemn ne denediysem olmadı onun için 2 aydır mama ile besleniyor SMA optipro kullanıyorum . Normalde daha çok mama nin kilo aldırdığını şisirdigini söylerler ama bizde niye bu şekilde oldu acaba başına böyle bi durum gelen varmi 😑