yeniannee5 endişenizi derinden hissettim, biz de geçen hafta aynıydık. Üstelik bizimki ilk üç gün ateş düşürücüyü kabul bile etmemişti ki buradaki can anneler sayesinde çeşitli yöntemlerle ateş düşürücüsünü verebilmiştim. Hepsine kocaman sevgiler 🌼size neden anlattım bunu bebekler, çocuklar çok güçlü eğer havale öykünüz yoksa doktorların tavsiye ettiği ilaçlarla üç günde toparlanıyor genelde gördüğüm bu salgın ateş, ishal, boğaz ağrısı yapıyordu. İlaçları dışında bu dönemde emziriyorsanız çok şanslısınız. Bolca emzirin, susuz kalmasın. Su da ateşini düşürür. Siz bolca sarımsak limon c vitaminli yiyin bebeğe sütten geçsin. Soğuk yerleri varsa oraya ılık tutun ama sıcak yerleri soğutun. Şöyle ki ılık suyla yıkandığınız bezi başına, boynuna koltuk altına sürün, ısındıkça değiştirin. Ateşini sıkça ölçün. Gerektiğinde ılık duşlar aldırın, evi serin tutmaya çalışın. Belli bir derecesi vardı hatırlamıyorum. Zaten toparlanmaya başlayacaktır göreceksiniz. Bu arada ben ne doktorum ne hemşireyim. Sadece anne duygusallığı ile kendi tecrübelerimi yazmak istedim. İnşallah faydam olur. Doktor da söyler size onu dinlerseniz çok iyi olur.