emreozdemir Ozge_22 Göbek kordonu ve plasentayı gömdüğümüz yere gömdük üzerine de minik bir ağaç diktik hatıra olması için :)
twinboymama emreozdemir biz de plasenta ve göbek bağını gömdüğümüz yere gömüp ağaç diktik, tıpkısının aynısını yaptık😂 biz erik ağacı diktik
Sadeliyaaa_ Ozge_22 Bizimki evde duruyor hala ama yaptırdığım yer şey demişti bazı aileler kefen olarak sayıyormuş toprağa gömerlermiş öyle demişti
plajterligi Ozge_22 ay hala göbek bağıyla beraber evde duruyor ve inanılmaz evcimen bi çocuk acilen gömecek yer bulmam lazım, benim kadar gezinti bi annenin eve bağımlı çocuğu var gömülecek yer önerilerine açığım 😂
Sadeliyaaa_ Ozge_22 Valla öyle sargı bezi artı kağıda sarılı duruyo 10 gün oldu eşim göbek bağı gömme olayına falan inanmıyor durur öyle evde ikiside 😅