FerideDeniz Eceerva tarhana çorbası, tavuk corbasi, ıhlamur için bol bol. Ellerinizi sık sık yıkayıp bir süre maske takarsanız bebeğinize geçmez inşallah. Çok geçmiş olsun. 🏵️
Papiii Eceerva bende suan oyleyim vucudum dovulmush gibi grip henuz yok ama bogaz agrisi geliyor off bende tedirginim evdeki kimseyede emanet edemem kv esim hepsi hasta napicaz.Gecmis oslun sanada burda durayim bende
Kdm Eceerva bende hastaydım grip boğaz ağrısı . Bebeğimi hiç sakınmadım öptüm de kokladım da çok şükür bulaşmadı. Ne zaman dikkat etsem benden geçiyordu şimdi hiçbir şey yapmıyorum. Sütten bağışıklığı kuvvetli oluyor zaten . Ben beslenmeme dikkat ediyorum sadece
HunnyBunny Eceerva emzirirken maske kullanın. Sütten zaten geçmiyor. Teması azaltmaya çalışın. Öpmeyin bu süreçte bebeğinizi. Meyve kaynatın kabuklarıyla için. Bal karabiber limon karıştırıp kaşık kaşık yiyodum çok rahatlatıyodu boğazı. Geçmiş olsuun
gozleri_deniz1 Eceerva sarımsak kürü yapabilirsiniz 1 diş sarımsak doğruyorsunuz bir tatlı kaşığı bal yada pekmez 4-5 damla limon sıkıp karıştırıp yutun inşallah hiçbişeyiniz kalmaz teyit için insta hastalanmayancocuk sayfasına bakabilirsiniz 🌸 geçmiş olsun
Eceerva gozleri_deniz1 günde kaç kere yapmalyrm bunu az önce yaptım ama gün içinde tekrarlanabilir mi
symozdag Eceerva ben hastaydım bebeğime de geçti maalesef. 4 aylık burun akıntısı ve hapşırık var. İki gündür sarımsak kürü uyguluyorum ben iyileştim inşallah bebeğim de iyileşir hemen
elagozlu35 Bende grip olmuştum ogluma bulaştı buğün sagkık ocağına götürdüm korona dedi ne bi test ne bşy yapmadı tövbe yarabbi ben 2020 de korona geçirmştm bu şekilde değildi inşallah bian önce iyileşirz yavrumla
prensesin_annesii Bende aynı senin gibi hastaydım bebeğe nefesinizi çok vermeyin yani opmeyin elinizi sürekli yıkayın bol bol meyve ve yemek yiyin