Bebeğim doğduğundan beri aynı doktora götürüyorum.Şuan 9 buçuk aylık ilk kez hasta oldu prospan kullandık ve öksürüğü bir haftada geçmediği için doktorumuza gittik.Burnu tıkalıydı hırıltısı var diyip uzun süreli alerji ilaçları hava makinesi ventolinler tozlar bir poşet dolusu ilaç verdi.2 gün kullanadım bile çocuğum öyle huysuzlaştıki. 😢 İlaç kullanmayı bıraktım şuan daha iyi sadece burnu tıkalı etrafımdaki herkes de birşey olmadığını doktorun yanlış tedavi uyguladığını söylüyor kafam çok karıştı epeyde üzüldüm böyle şeyler beni hep korkutur çünkü.Gaziosmanpaşa çevresinde iyi bir doktor tavsiyeniz var mıdır ? Şimdiden herkese teşekkür ederim 🙏