Merihaysesonmez 23 günlük oğlumun gaz problemi var uyurken bile ıkınıyor evladım. Maflor damla ve metsil kullanıyoruz bir nebze rahatlattı. Ama hala çekiyor önerisi olan çözüm bulan var mı
Azraada58 Merihaysesonmez metsili kullanma içerigi hic iyi degil maflorda tek başına işe yaramaz biz nurse ve relactaz kullanmıştık direk çözüm benmde denemedigim damla kalmadı en sonunda bunlar işe yaradı bide sizin meme mi mama mı
rssuer Merihaysesonmez Benimde 25 günlük bebeğim var bizde aynı durumdayız metsil hiçbir işe yaramıyor en iyisi biogai damlaymış doktorda onu önerdi aldım şuan onu kullanıyoruz verdikten iki saat sonra kakasını yaptı rahatladı yavrum iki gündür iyiyiz.
Merihaysesonmez Azraada58 anne sütü alıyor genelde pek mama vermiyoruz metsil ve Mafloru doktoru söyledi diye başladık elimiz mahkum napacağımızı şaşırdık açıkçası
Azraada58 mrve111 relactaz laktoz parcalaması icin canım sindirimi kolaylatsın nursede gaz cıkısını kolaylatıyor ikisi bir arada bizde işe yaradı valla
Sinemeyra Sadece bi kaç saat rahatlatıyo damlalar bence bizde yaşadık aynı sorunu 2 damla kullandım gazlı ve kabız çocuklar için olan mamayı ama 3 ay olmadan geçmedi 3 ay oldu biraz rahatladı zaten doktorda dedi 3 veya 6 ay çeker dedi
mrve111 Azraada58 nurse yi deneyeceğim bende inşallah bizde de işe yarar yoksa uykumuz yok ne gece ne gündüz yavrum kıvranıyor sancıdan 🥺
mrve111 Azraada58 yok ağırlık anne Sütü çok nadir mama veriyorum o da ben bir iki saat uyuyim diye annem bir kere veriyor sabahları
Azraada58 Merihaysesonmez maflor bağırsak düzenleyici aynı sap sümplex gbi ama metsil tamamen çöp dedigim damlalar gayet iyi canım dene bi