3 aylık kızım istisna günler olmazsa 20:00-20:30 da ilk gece uykusu yapıyor
2-3 saat uyuduktan sonra uyanıyor
İkinci gece uykusuna kesintisiz mi yatırmalıyım yoksa 1saat falan uyanık sakladıktan sonra?? Bazen 23:00da uyanıyorsa emziriyorum uyumaya devam edü bilir amma bazıları bir saat falan uyanık kalsa daha iyi uyur söyledi.Normalde sabah 6da güne başlıyor amma 7-8de uyansa ne guzel olur diye dusunuyorum
Sizce nasıl olmalı? Bir sprum da gece bez düğişmiyorum ennson saat kaçta bezini değişsem iyi olie? Siz nasil yapıyorsunuz