Boncuk-anne o dolap kapakları bende takıntı olduğundan ona fırsat kalmıyir diyeyim 😅 ama evet takıntıları var bir şey alacağımızda anne alsın diyor, yemek yerken filan ağzının kenarına eline bir şey bulaşsa silelim yıkayalım diye tutturuyor asla yemeğe devam etmiyor temizlemeden, üzüm vs yiyecekse dört tane istiyorum diyor takmış durumda 4 rakamına😅 dışarı çıkarken hava sıcak bile olsa illa ceket giymek istiyor, bu yaz asla terlik giydiremedim hep spor ayakkabı giymek istedi pişti ayaklari valla değişik değişik icatlar çıkarıyor her şeyi kendisi yapmak istiyor. Mesela anne bak ördek küçücük diyor ben evet dersem asla kbaul etmiyor illa tekrarlamamı evet annem ördek küçücük dememi istiyor😅 daha çok say say bitmez konsantre bir ergen şuan🤭🐥