Efeninannesiayca Bağırmıyorum, bırakıyorum yalıyor 🙃 bağırsanız da, yırtınsanız da 2 yaş sendromuna söz geçmiyor ki, zaten yerleri yalamaları iyi bir şey bağışıklık sistemleri gelişiyor 😅 Sizi çok rahatsız eden hareketleri olduğunda sakin zamanlarda önünüze alıp konuşun, sizi dinlemiyormuş gibi yapsa da dinleyip anlıyorlar.