zeynepzeze Merhaba, bebeğim de dil bağı var sanırım. Acaba çocuk doktoru mu bakıyor yoksa çocuk cerrahi mi? Nasıl anladınız acaba olduğunu?
Ozge_AyazEfee zeynepzeze benim oğlum doğduğunda ilk kontrolleri yapılırken söylemişti Dr. Çocuk cerrahiye götürebilirsiniz.
Cemrem19 zeynepzeze benim kızımda da vardı ama doktor emmesinde sıkıntı yoksa dilinide dışarı çıkartabiliyosa sıkıntı değil dedi müdahale etmedi bi sıkıntıda yaşamadık eğer müdahale ederlerse de çok basit bi işlem endişelenmene gerek yok
Nghn Ben ağlarken dilinin altında fark ettim, çocuk doktoru da fark etti ve çocuk cerrahiye gidin dedi.