Asyky Hipp mama 30 ml suya 1 ölçek olarak mı hazırlanıyor acaba combiotik olan üzerinde farklı bişeyler yazıyor
Asyky Gencanne2 içti mi bebeğiniz hep mi oyle veriyorsunuz benımkı ıcmedi acaba yanlış ölcek mi yaptım die düsündüm
Gencanne2 Asyky hala öyle yapıyorum koca biberonu bitiriyor. Belki o mamayı sevmemiştir başka marka deneyin.
kpkpkp Ben kullanıyorum.bebeğim 10 günlük .50ml 1.5 kasik kullanıyorum.çok koyunca kabızlik yapıyor diyorlar .birde mama da demir kokuş gibi bir koku var ama siz denk feldiniz mi acaba