Ya kızlar doğurdum doğuralı hiç regl olmadım 3.5 ay olacak neredeyse ve benim kasık bölgem aşırı derecede acıyo yaşayan var mı bu durumu bazen de karnım çok ağrıyo. Hamileliği m’den tecrübe edeyim diyorum başlarda hiç ağrı acı hissetmmiştim nasıl geçer bu ağrı bir akıl verin bebeğimi kucağıma zar zor alıyorum