Çıkarıp sürekli denedim her seferinde yüzünü tırmalayıp yara ediyordu ya da gözüne sokuyordu parmaklarını 1 aydan biraz fazla kullandık bu yüzden. Ama ellerini keşfetmesi için çıkarıp farklı dokuları hissetmesi lazım dokunma duyusu da özellikle 2-3. aylarda önem kazanmaya başladığı için o zamana kadar çıkarmak gerekir diye düşünüyorum