@Ummudogan kalça çıkığı için henüz erken şuan da götürebilirsiniz ama bana göre erken ikinci aya doğru götürün çünkü bazen tam oturmadığı için kalça usg tekrar isteyebiliyor doktor ben de 40 günlükken götürdüm cikiklik var tekrar çekelim bir ay sonra dedi ama yokmuş kemikler tam. Yerine oturmadii için öyle oldu ama ben çok korkmustum
Göz için de üç aylıkken bakıldı bize bişey olduğu zaman sağlık ocağı söylüyor zaten kalça usg vs götürdün mu ne dediler gibidinden