simdi oglum 2.5 yasinda tam
konuşması bir tik geride kelimeleri var ama yeterli degil , evde cok asi aksi ne yapma desen tersini yapiyor inatla her yeri dokup sacma istegi bitmiyor bes saniye durmuyor ben de calisiyorum
normalde ama cocuguma baktigim
icin su ara izindeyim diyorum ki ise baslasam tekrar birakmak ilerde cok zor olacak tekrardan baslamak belki bir kardesi olursa daha iyi gelisir her sey beraber buyurler dusuncesi sardi beni yanlis mi dusunuyorum bilmiyorum henuz tam
sogumamis unutmamisken yaza dogru bir hamilelik olsa dogdugunda oglum 4 yas olacak makul da bir yas farki sanki hem kardessiz kalmayacak ama biraz ertelersem
biliyorum ki cesaret edemem yanlis yolda miyim
ya bir hayir evet diyin 🥹🙄😅