Sudenurr ben propolis alarak atlattım o süreci. Ama çok kötüyseniz serum taktırın, emzirmeye engel mi diye sorun. Sorun oluşturursa sütünüzü sağıp atın. Ama sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ben ameliyat oldum, antibiyotik kullanmama rağmen kadın doğumcum ve çocuk doktorumuz emzirebilirsin dedi. Geçmiş olsun 🌸