Oğlum 18 aylık. Her şeyi yolunda fakat bilinçli kelime söylemiyor. Babildama şeklinde konuşuyor hâlâ. Erken davraniyorsunuz, benim eltimin çocuğu 4 yaşında konuştu diyecek olanlar lütfen yazmasın. Pazar günü bebek, çocuk,genç psikiyatri uzmanına gideceğiz. Gitmiş olanlar var mı? Psikiyatri doktoru ne gibi testler vs uygulayacak? Daha sonra dil konuşma terapistine mi yonlendiriyoruz? Aşamalarını bilen var mı acaba ?