benoyleuygungordum___ Bebeğim üç aylık rutin kontrolle gittik bugün doktor bunu yazdı günde bir tatlı kaşığı Çevremdekiler verme ağır gelir dediler daha küçük dediler olcegide bana fazla geldi biraz kullanan arkadaşlar yardımcı olur musunuz
seninbenimlederdinne_ benoyleuygungordum___ Doktordan daha iyi bilemeyiz ama ben ilk kızımda doktora sorduğumda omega 3 için 1 yaş sonrası öneriyoruz demişti.
benoyleuygungordum___ @seninbenimlederdinne_ tabi orası öyle muayene sirasinda ağlama krizine girdi üstünü giydirene kadar çok zorlandım doktorda o esnada dedi çocuğu susturmaya calsitigim için doktora adapte olamadım çevremdekiler ağır gelir daha küçük vs dediler ikilemde kaldım