Rabis_42 bizde bugün olduk 2. Ay aşısı iki bacak bir kol ve çok huysuz ateşi çıkıyor sürekli, calpol veriyorum belirli saatlerde başka yapmam gereken bir şey var mı uyuyo 10 dk sonra uyanıyo kaç günde geçer bu ağrı vs içim acıyor ya yavrum 3. Ayda var mı böyle aşı acaba özel aşılar dışında hangi aylarda var başka böyle devletin aşısı canım