8162648 Kullanan var mı memnun musunuz? Yolluklar sığıyo dediler peki normal halı da sığar mı makinaya zarar verir mi ve memnun olduğunuz halıları link atabilir misiniz bekliyorum kızlar🥰
beyzzsenturkk_ 8162648 ya yollukları atıyorum makinaya ama bozuyor bence değiştireceğim için pek önemsemiyorum ama makinada deforme oluyo en iyisi ya balkon varsa orda yıkamak ya da hiç kullanmamak😂😂
mnkanne1 8162648 bütün evimin halıları ince halılardan kalın 1 tane var o da odaya küçük kaldı o yüzden kullanmıyorum ama ince halılar kullanması rahat leke falan olursa hemen çıkıyor ben makineye sığdıramadım o ayrı
Elvin12 8162648 ay bende az önce aynı posttan açtım yeni evime taşınıcam da böyle ince makinada yıkanabilir olsun ki iki yaramaz çocuğum var lekelendşğinde hemen şipşak yıkayayım bence markalı olmalı
8162648 beyzzsenturkk_ Nacafa mnkanne1 makinaya zarar verecekse almayacam onun için soruyorum 😂 sizce normal halı mı almalı mıyım ☺️
Nacafa 8162648 bendeki 4m2 8 kg makinaya atıyorum rahat sığıyor, daha büyükler sıgar mı bilmiyorum tabi😄
mnkanne1 8162648 ben sığdıramadım ama komşum sığdırıp yıkıyor galiba ben biraz beceriksizim 🙄 bence bunlar daha rahat oluyor kalınlarda leke işliyor çıkmıyor bunda en azından gidiyor leke
8162648 Elvin12 bende istiyorum ama çamaşır makinesine zarar verir mi ondan korkuyorum daha önce büyük battaniye birkaç yolluk atmıştım 2 senedir evliyim makinam gürültülü çalışmaya başladı korktum açıkçası 😅
Elvin12 8162648 benim makina 10 kilo umarım sığar da benim 8 kiloluk bi makinam daha var ona battaniye attım bi kere baktım makina dönmekte zorlanıyor hemen çıkardım korkudan 🤣🤣
Elvin12 8162648 ben 2017 de aldım ilk makinamı (8kilo) şimdikini (10 kilo) ise yeni aldım iki ay oldu ince halılardan istiyorum ama sanki biraz pahalıya patlicak ölçülerimi verdiğim çoğu site 7 8 bin diyor
Hayatiseyretmeyegelmisim 8162648 yürüyor makinem 😂 tutuyorum bazen alıp başını gidiyor yoksa kerata 😂
8162648 Hayatiseyretmeyegelmisim mnkanne1 Boncuk-anne VenusAA makinaya girince de su topladığı için çok ağırlaşıyo farkındayım zorluyo makinayı kızlar tamam yıkanabiliyo ama makinanın belini de büküyo😂 yolluk anlarım da büyük halılar bence de uygun değil yazık günah 😂 eee napsak ki ufak yolluklarla devam mı 🤣
Boncuk-anne 8162648 gayet kücük bir yolluk attım 50 cm e 2metre makinenin kenarına denk gelmiş sanırım.yedi halının kenarını hemde baya fare kemirmiş gibi bi avuç yer yok olmuş bi daha atmadım hiç. Büyükleri nasıl sığdırıyolar helal olsun. Makine 9 kilo birde küçük olsa anlıcam
VenusAA 8162648 Ben de merak ediyorum ya. Hali yıkamaya vermekten bıktım.H.yikamaci da bizden bikmis olabilir. Her seferinde ariyor abla bu halifa kekeler kaldi bilgin olsun diye.😅Bu altı kaymaz deri olan halilar var. Onlar hic deforme olmadan yikaniyormus makinada.