Benimki de 1,5 aylık. Emzirme sonrası mama veriyodum başlarda daha çok veriyodum artık azalttım mamayı kilo kaybı vardı başlarda şimdi normal. Umarım hep emzirmr ile gidebilirim şimdilik günde iki kere falan emzirme sonrası 60 CC veriyorum mama. Hepatit aşısı ilk doz doğduğunda yapıldı,ikinci doz da 1.ay yapıldı.
2.ayda da verem aşısı var.