Nurseoz_55 benim bebeğimde çok kiloluydu sürekli süründü emeklemeye 13 ayda geçti.bende çok kafama takıyordum ama gerçekten bir gelişim basamağı değil yani ne zaman isterse o zaman yürüyor emekliyor.bizimki canı istediğinde emekliyordu.biz bakınca sürünüyor😀önüne oyuncak koyuyordum farklı oyunlar yapıyorduk cezbetsin ona gitsin diye zamanla geçiyor o aşamaya bi bakarsınız yarın birden emekleyedebilir bir bakarsınız 1 ay sonrada yani.kilolu olsun onu da yürüyünce veriyor ben kilolu hallerini özledim şimdi birşey yemek istemiyor yemek seçiyor anın tadını çıkarın boşverin boş konuşanları