Papiii doktor önerisiyle 5. ayda ek gıdaya başladım, onda önce de hiçbir şey vermedim çocuğuma, doktor önermiyor deyip geçin, bir şey olsa kendileri sorumluluk almaz, bebeğin alerjisi olabilir, zaten ömür boyu yiyecek, erkenden bir şeyler vermenin gereği yok